27 Kasım 2013 Çarşamba

Yumiyum topitop minnak o..

Kapımızın önünü kendine 5 gündür mesken edinen yeni bir yavrumuz var artık..
Çok mutluyuz. 


O kadar ki, sabahları servisi kaçırma pahasına onunla epey ilgileniyor ve mamasını yedirirken bir yandan da kendime alıştırmaya çabalıyorum.. şu an için çok korkak..ama bu sabahın sonunda ona oldukça yaklaşabildim. Aramızda maksimum 10 cm filan kaldı:)))

Bir sürü yavru kedi gelip geçer bizim oradan ama hepsi sonra gider, kendi yolunu bulur, keşmekeşe karışır.. Kadim Kapı kedilerimiz Hülog ve Ahbap dışındakiler, yatılı olmayan misafirlerdir genelde...

Hülog çok akıllı bi çocuk, artık bu yavruya veriyor tabağını hemen :)
Ama bu bidilik, 4 gündür paspasın bir motifi haline geldi neredeyse... tüm gün beni bekliyor. Sabah işe giderken ve akşam dönerken onu hep aynı yerde buluyorum.

İlk karşılaşmamız aceleyle servise koşarken olmuştu. İlk yağmurların başladığı zamandı... Yüzünü kapıya dönmüş,  dimdik oraya bakan bir minnoştu o çocukcağız:) bu haliyle o kadar masum ve tatlıydı ki, içinize sokmak isterdiniz. Nereden bilsin günlerce bağırdığı yerde onu bulmak için ne kadar çaba harcadığımızı. Biz onu bulamamıştık ki, o bizi buldu.

Şimdi uzun süreli kalıp aileye girmekte bu kadar kararlı olan bu boncuğa bir isim lazım. 3 tane isim var aklımda ama sizden de yardım istiyorum.. Ben tipine bakarak şunları öneriyorum:

*minnak               *topitop            *yumiyum

Sizce hangisi?  Farklı bir öneriyle de gelebilirsiniz..

8 yorum:

  1. minnak bence, çokta güzelmiş canım benim kıyamam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resimlerde göründüğünden daha da güzel Belgin:) kısa bacakları ve kocaman göbüşü var..tombik oldu beslene beslene..sanırım diğer kedilere yedirmiyor hepsini kendi yiyor..göbegi yere değicek yakında.

      Sil
    2. yirim onu bennn:) kedi manyağıyım da, evde 7 kedi 2 köpek var, hepsi sokaktan geldi, yaralı vs

      Sil
    3. wouuw süpersin.. böyle bir domino etkisi var bu kedilerin:) yakında evinde 15i kendi evinde 8i üst katta annesinde 23 kediyle yaşayan biriyle yaptığım roportajı yayınlayacağim:) ileride seninle de yapalım:)

      Sil
  2. sormak istediğin bişi olursa çekinmeden sor uzman oldum yıllardır

    YanıtlaSil
  3. Ben de minnak'ı çok beğendim. Çok da yakışır kuzuya...
    Oyyyy tam mıncırmalık tammmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minnak 3 oy oldu, facebooktan da gorus bildirenler var:) topitop ise 2.

      Sil
    2. Sonuçları merakla bekliyoruzz!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...