12 Kasım 2013 Salı

Bumerang'da Finalistiz:) Herkese Çok Teşekkürler!

Miyu The Lion © Hakan Sim

Sevgili arkadaşlarım, kedi dostları,

Müjdemizi isteriz...Hürriyet'in Bumerang Ödülleri yarışmasında, sizlerin destekleriyle ilk 10'a girmiş bulunmaktayız. Vaktinizi ayırıp bizi desteklediğiniz için Miyu ve ben çok teşekkür ederiz. 

Şimdi sıra jüri oylamasında. Eğer jüriye çıkamadan yarışmaya girme hayalinden vazgeçmek zorunda kalsaydım çok üzülecektim. İyi ki varsınız. Böylece jüri de bizi görebilecek, yaşasın!

Çok iddialı siteler var rakiplerim arasında o yüzden bizim çok iddiamız yok efendim. Ama içlerinde en eğlencelisi biziz bence. değil mi Miyu?:)

Kazanırsak Miyu'yu kaldırıcam yukarı ödül olarak:)

Hepinize sevgiler, öpüyorum ve bol kedili günler diliyorum.


4 yorum:

  1. muhteşem bir sonuç kutluyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler babacım..opuyorum cok..sevgilerimle..

      Sil
  2. Böyle bir blog ile finale kaldığınıza inanamıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Tüm Miyu'lar adına tebrik ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...