8 Kasım 2013 Cuma

Kediler Mizahtan Anlar mı? - bölüm 2

Kedileri Anlama Kılavuzu'ndan beni en çok gülümseten bölümlerden biri olan "Kediler Mizahtan Anlar mı?bölümünden bazı maddeleri daha önce sizlerle paylaşmıştım. Devamını da şimdi açıklıyorum efenim:)

Kediler Mizahtan Anlar mı?

İşte kedileri en çok güldüren 10 özellikten son 5 tanesi daha:)):

6. Yerlerine birkaç saniyede yenilerinin geleceğini bildiğimiz halde, evin her yerine yayılmış kedi tüylerini temizlemek için çırpınıp durmamız.
7. Arka balkona bırakılmış başsız sürüngenlerin bizim için bir hediye olduğunu sanmamız.
8. Bilgisayarın ve televizyonun gerçek işlevini bilmiyor olmamız. 8her ikisi de uyumak içindir):
9. Mutfak tezgahlarının üstünde gezinmekten hoşlanmamamız. (En iyi manzaralar buradadır, yiyecekler de cabası.)
10. Onlara olan sonsuz bağlılığımız ve onlara hizmet etmek için yanıp tutuşmamız. (Aslında bu sonucu madde, kedilerin gülmekten çok, teşvik ettiği bir şeydir.)

Arden Moore, Kedileri Anlama Kılavuzu sayfa 36.
Kedi olmak güzel şey..

1 yorum:

  1. Bu kitabı duymamıştım.
    Ne güzelmiş, en kısa zamanda almaya karar verdim canım sayende :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...