15 Kasım 2014 Cumartesi

Mantarın Maceraları Mama Kabı Çekilişi Sonucu

Merhaba herkese,

Çekilişin sonucunu merakla beklediğinizi biliyorum. Ancak hem çekilişin süresi düşük katılım nedeniyle biraz uzadığından hem de yoğunluğumdan dolayı ancak sonuçları excel'e dökebildim. Anlayışınız için teşekkürler.

Sözü uzatmadan açıklamak istiyorum. Ek haklarla birlikte 75 adet katılım oldu ve Random.org ile yapılan çekilişin talihlisi sevgili pervin oldu.

Tebrikler Pervin çok tatlı bir mama kabın ve anahtarlığın en yakın zamanda sana doğru minik patilerle yola çıkacak. Benimle bağlantıya geçmeni bekliyorum.



Pervinin yorumu aşağıdaki gibiydi...


Başka çekilişlerde görüşmek üzere.. Sevgiyle,


2 yorum:

  1. teşekkürler.mail adresinizi göremedim. facebooktan mesaj gönderdim.

    YanıtlaSil
  2. tebrikler, güle güle kullansın patilin :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...