16 Eylül 2013 Pazartesi

Kediler Mizahtan Anlar mı? - bölüm 1



Bir önceki gönderimde paylaştığım kitabı okuyorum hala... kitabı okurken kedisi olan herkes kendinden birşey değil birçok şey buluyor..kedilerin cinslerine göre az da olsa değişiklik gösterebiliyor anlatılanlar elbette..ama çok güzel tespitler yer alıyor kitapta.. ben veterinerimizin kitaplığından ödünç aldığım bu kitapla çok eğleniyorum..size de tavsiye ederim:)

Kedileri Anlama Kılavuzu'ndan beni en çok gülümseten bölümlerden birini sizlerle paylaşmak istiyorum. Fazla madde olduğu için bir kısmını da diğer gönderimde paylaşacağım.

Kediler Mizahtan Anlar mı?

İşte kedileri en çok güldüren 10 özelliğimiz: (5 tanesi bu bölümde )

  1. Anlaşılmaz bir şekilde tüysüz olmamız
  2. Göz göze bakma yarışmalarında onları yenebileceğimiz gibi saçma sapan kuruntulara sahip olmamız. (Dikkat: Kediler sadece bize acıdıkları için göz kırparlar.
  3. Güneş ışınlarının nereye vurduğunu hesaplamaksızın her yerde uzanabilmemiz.
  4. Evin içindeki canlı bir fareyi en seçkin eğlence biçimi olarak görmeyişimiz.
  5. Kurutucudan çıkan sıcacık çamaşırların içine hemen atlamak yerine, onları katlayıp kaldırmamız.


devamı yarın..

Arden Moore, Kedileri Anlama Kılavuzu sayfa 36.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...