14 Ocak 2013 Pazartesi

Miyu Momo ile karılaşınca- Volume 3

Ve heyecan devam eder.. Ev ve fare çekişmesi..

Momo Miyu'nun kutusunun başından bir türlü ayrılmaz... Miyu çıkıp çıkmamak konusunda tereddütlüdür.
Kendinden emin bir şekilde kutusundan çıkan Miyu sıkılarak Momo'nun faresine doğru yönelir ve onu kapar.. Kendinden emin bir edayla hedefe yönelir.

Madem Momo Miyu'nun kutusunu almıştır, Miyu da onun faresini alır.
Faresini geri isteyen Momo'ya çemkiren Miyu'yu görüyoruz bu sahnede.. "Ne be herşeyi istiosun, önce kumum, sonra evim, şimdi de fareni mi geri istiosun bide, kıwhhh!"

Momo "hıh, vermezsen verme ben de evinin başında nöbet tutarım"
Miyu: "vermiycem, böyle de ısırcam işte"


Momo: "bak ya tipe bak bide nereye götürdü faremi?!"
Miyu: "buraya da sürücem, tırmalama tahtasının tepesine de koyucam alamıcaksın"


Momo: "ben hiç istifimi bozmam ki bana ne! uslu bi kızım ben"

Miyu: "Arkadaş ya inanmıyorum yine kutuma girdi, giderim ben,bu kadar, Miyu kaçar"

...to be continued

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...