23 Ekim 2012 Salı

Miyu Momo ile Karşılaşınca --Volume 2

Momo'nun Miyu'nun Kumuna Saldırısı

Sevgili müstakbel dünürümüzün "bizim Momo'muz başkası kumuna girerse ona yapmayabilir, gelirken yanınızda Miyu'nun kumunu da getirin" dediği için kahvaltıya giderken bir de kumumuzu yanımızda taşımıştık. Sanki yanımızda Ultra Primalarımızı taşıyor gibi.

Gel gör ki, durumlar hiç de beklenildiği gibi gelişmez..eee ne demişler büyük konuşmayacaksın:))) bizim Miyu da asla başkasının kumuna musallat olmaz - ha mamasına olabilir o ayrı, nitekim ağzında Momo'nun mamaları tıka basa yakalanınca şaşkınlıktan bütün mamayı ağzından düşürmesine şahit olmuşluğum var:).

Arkadaş, Miyu'nun kumunu gözüne kestiren Momo, afilli çiçekli miçekli kum kabını bırakıp bizim Miyucuğumuzun basit kum kabına talip oldu.. Yok ille onunkine yapacak:) Sürekli peşinde..

İşte Momo'nun an ve an Miyu'nun kabına girme çabaları:

Miyu:"bu yine bişiler planlıyo hadi hayırlısı, en iyisi öteki tarafa bakiim ben!"
Momo:"şurdan geçip girsem hmm olur mu caba, kenarından mı dolaşsam acaba?"

Miyu:"amaan şöle yatiim de izliyim yandan yandan bakalım napicak akıllı?"
Momo:"hıh galiba bakmıo, şurdan bi pati atıym bi kere hele"

Miyu:"ohooo bu girene kadar uyurum ben bee"
Momo:"Allah gördü ya bu beni napıcam, başka yere bak Momo başka yere bak"

Miyu:"kızım çok komiksin ama farkında değilsin, eğleniom ben burda:)"
Momo:"gözünün içine bakıorum şu an bişi yok, he he geçtim kii geçtim kii"

Miyu:"ne ne var anlamadım çişin mi var ne var?"
Momo:"kızdırma beni yaparım bak çok da su içtim"

Miyu:"şşt aa yeter bu kadar benim de bir sabrım var, bak girio bak girio!"
Momo:"sıkıysa engel ol yaparım görürsün bak, biiir, ikiii, gelme gelme!"

Miyu:"Allahııım sana geliyoruuum, yaktım uleyyyn seniii!"
Momo:"he he he çok geç girdim artık, benim kokum kaldı burda özliceksiiin"

Miyu:"Tamam küsme gel, nereye gidiosun? bak o da benim yavaş!"
Momo:"bana ne gircem bu poşete utandım biraz"

Momo: "poşet de benim bana ne, buna da ben gircem, Allahım başardım galiba Miyu ortada yok, he he he"

***
to be continued...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...