18 Şubat 2011 Cuma

Mantar bebe haller

10 günlük Mantar:) "ben nerdeyim yaw"

1.5 aylık Mantar:" bu ne be fare diye önüme koyduğun şey, bu ne ya, gidiyorum ben kardeşim.!!"  
sürekli çantamın içine giren beni bir yere göndermeyen Mantar:"gidicem işte bana ne, bana ne! hay aksi burda da yakaladın beni, saklanmıştım oysa ki."
her daim temizlenen Mantar:"şuramı da yaliim, burayi da, burasi da temiz olsun" 
elini verince kolunu kaptırdığın Mantar:"mmmm..yum yum yum..elinin hepsini yemek istiyorum"  
1 avuç Mantar:)

zarar makinesi Mantar:" koparıcam bu küpeyi..begenmedim çıkaaaar dedim sana"
sandalyede uyku düşkünü Mantar..virgül oldum yatıyorum Mantar..


2 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel fotoğraflar ama en güzeli 10 günlük mantar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler.. canım kızımı cebime koyup işe götürdüğüm zamanlardı onlar.. malesef geri gelmiyor..şimdi keşke yanımda olabilseydi:(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...